adioss......welcome 2 my blog....=)~~hope all of u enjoy it~~!nothing to share..juz lil bit about my world n my lifes....im juz a simple n crazy gurl but talkative.....^.^.....then..thanks for viewing okeyhh~~!n b my followers......sarnaghae~~xoxo..
love & faith~~~loveyloveyawann@blogspot.com.my

Followers

Saturday, April 9, 2011

fashionista^^...HANA TAJIMA,YUNA,DIAN HAZWANI...adore them muchhh!^^

yuna.....nie first icon berhijab yg mjadi ikutan...smpai kuar shawl yg owg pgl yuna...pemes g 2^^





^^....cantil n gojesss
nie Dian Hazwani....huh!suara dia mmg perghh la.....^^..n stylo gak..from singapore...

so shumel....n gojesss
hahhhh!yg nie..Hana Tajima...fashion icon yg menjadi kegilaan malaysians skunk....mix japan+british..^^

dia nie fashion designer......stylo an???


nie la fashion icon ikutan remaja Malaysians zaman skunk.....^^

No comments:

Post a Comment