adioss......welcome 2 my blog....=)~~hope all of u enjoy it~~!nothing to share..juz lil bit about my world n my lifes....im juz a simple n crazy gurl but talkative.....^.^.....then..thanks for viewing okeyhh~~!n b my followers......sarnaghae~~xoxo..
love & faith~~~loveyloveyawann@blogspot.com.my

Followers

Sunday, March 20, 2011

kak nurul E-day^^

adioss...lama gue ngan update gue punyer bloggy...bit bz...cuti sek kan..n my syesye pown ad balik....nie gue mau ceritain gue punyer kazen E-day....sungguh shumell my kazen pada ari itu..mau tgk??jom3....
nie la tuan punyer majlis nye^^

berposing sebelum rombongan datang^^

menyempat lg 2..hee^^
pelamin yg shumell^^

Add caption


CANDID!!!^^
shumell x???heheh..of cos la kan..hee...^^
nati gue ceritain lg yew pew yg gue buat last week..hee^^..adiosss^^XOXO

2 comments: