adioss......welcome 2 my blog....=)~~hope all of u enjoy it~~!nothing to share..juz lil bit about my world n my lifes....im juz a simple n crazy gurl but talkative.....^.^.....then..thanks for viewing okeyhh~~!n b my followers......sarnaghae~~xoxo..
love & faith~~~loveyloveyawann@blogspot.com.my

Followers

Wednesday, January 26, 2011

bad bad dream...bad luck.........(T_T)

salam...
hurm..ak br jew bangun tdow..huh!wtf..ak amat tidak sukee mimpi itu,....takoot....mintak  jauhh la..xmo!!!
skunk mencari sesuatu tok hiburkan diri n penatkan diri n nak tidow balik..hee....
eh kowg..kowg tau x..yg sebenarnya sy buat epi n gle2 coz sy na lupakan masalah saya n saya na iburkan aty saya...saya da penat sedey2..pikir benda yg xberi pape pown pada diri saya...(Saya?????sopan doe....hee)....
dengan cara tu jew saya boley forget the past..huhhu....skunk!saya hanya na mencari diri saya yang dahulu sahaja!sungguh bosan dikelilingi owg yang cuba mggu ketenteraman diri saya...kenapa na maibkan saya na takootkan saya na malukan saya sedangkan saya sendiri tidak kenal n tidak pernah pown membuat salah kepada kamoo..tiada niat sekelumit pown saya na maibkan n merampas kebahagiaan owg len tp saya korbankan kebahagiaan saya lg...but!nape mesti saya yg kowg na takootkan n malukan ?????saya pown xfaham..manusia2...xpena puas tok menjatuhkan owg..arap2 sedar la ye...renung2kan dan selamat beramal!saya pown bukanla bek sgt sy pown jahil jugak..so jgn la kite kelam dalam ati kite yg busuk 2...:))
kamoo...sy muhsan doe...aiyaa...wat shud i do nie???
wsalam.....................

No comments:

Post a Comment