adioss......welcome 2 my blog....=)~~hope all of u enjoy it~~!nothing to share..juz lil bit about my world n my lifes....im juz a simple n crazy gurl but talkative.....^.^.....then..thanks for viewing okeyhh~~!n b my followers......sarnaghae~~xoxo..
love & faith~~~loveyloveyawann@blogspot.com.my

Followers

Thursday, November 25, 2010

saya sedeyy...(T_T)

pagi..
hurm..ak sekali lagi buntu...Ya Allah nape la berat sangat dugaan yg menimpa ak...xboley na fikir..xboley na buat pape...saya da lupakan ape yg berlaku dlu..nape awk xbley na buat biasa...for your information awk yg tinggal sy dlu..so what???..i know anything happens for a reasons..but skunk nie awk yg xley na terima kenyataan...sedangkan saya boley buta dan tulikan telinga sy nape awk xboley...sedangkan awk yg timbulkan masalah nie....xcukup ke awk na seksa saya...bagi la sy new life,...bg la sy ruang na bernafas,...even sekejap jew...really regret coz rapat ngan awk dlu...saya xlarat awak...tolonglah!,....saya letey..saya menyesal kenal awak....even awk pernah jadi kenangan terindah saya...awak buat saya macam orang bodoh lam dunia nie...ape hak awak na buat saya cm nie?????....sampainye aty awk..sy tahu awk na larikan diri dari sy...tp boley kew????...awk...awk..da sakitkan saya terlampau banyak..tp saya sabar lg....xcukup lg ke penderitaan yg awk na bagi tok sy???...saya da penat na meraung,menangis....hanya Allah saja yang tahu ape ada dalam haty saya nie....if nie la kesudahan tok idup saya...SAYA REDHA!...
saya sedey.....tahniah..tahniah..coz mengalirkan airmata sy lagi.....
even sy xpenah pown terasa na sakitkan awak...malah saya jga lg haty awk..tp ape yg awk blas...awk bagi kudis lam haty sy...sampainya hati awk.....
2 ke harga bagi kasih sayang saya pada awk???thanks....

*sy da maafkan awk..even nie yg awk bg tok sy.......


HATI SY DA MATI TOK INSAN YANG BERGELAR LELAKI!

pape pown sy doakan awk bahagia....
thanks awk.....................

No comments:

Post a Comment