adioss......welcome 2 my blog....=)~~hope all of u enjoy it~~!nothing to share..juz lil bit about my world n my lifes....im juz a simple n crazy gurl but talkative.....^.^.....then..thanks for viewing okeyhh~~!n b my followers......sarnaghae~~xoxo..
love & faith~~~loveyloveyawann@blogspot.com.my

Followers

Saturday, March 20, 2010

sobss...

minggu yang paling muram dan suram lam idup aku...bit tension la...cam-cam benda lam fikiran aku nie....serabut sangat...Ya Allah....serabut nye aku......xtau camner na cter pew yang aku rase skunk nie...haiz....coz selama nie asyik pendam jew...lau ley bukak n belah aty aku nie ko owg ley tgk luka,darah nanah lam diri aku nie..ya Allah...nape la dugaan nie yang harus aku terima....aku da try tok jadi kuat..even da mcm2 owg da buat kat aku,...aku try tok berdiri tok tunjuk kat owg len yg aku sebenarnya happy....aku tahan tangisan aku..semata2 na berikan senyuman....ya Allah...sakitnya hati aku......tp ad sape amek tau semua gelora lam aty aku nie???ader ker???xde sorg pown........aku menangis dalam ketawa......aku xthu sapew lagi tempat yang boleh aku luahkan perasaan aku nie.....sakitnya...serabut sangat......hurm...tension..macam2 lam fikiran aku nie...sedey.....sedey...sedey....

No comments:

Post a Comment